✏ قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وب سایت دوانگشتی، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
✏ تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت دوانگشتی اقدام نماید.
✏ ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به ما ایمیل میزنید،این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه دوانگشتی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
✏ سیاستهای رعایت حریم شخصی
دوانگشتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. فروشگاه متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه ما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
✏ ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. سفارش شما بین 1 تا 2 روز کاری بعد از ثبت سفارش، تحویل پلتفرم های لجستیکی ( تیپاکس یا پست ) میشود و معمولا بین 2 تا 4 روز بعد به دست خریدار می رسد.
دوانگشتی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
✏ گارانتی بازگشت وجه و روند مرجوعی کالا
در راستای ایجاد اطمینان و آرامش خاطر در خرید از فروشگاه دوانگشتی، میتوانید در صورت وجود هرگونه عیب، تا 7 روز پس از تحویل گرفتن محصول، پس از تماس با پشتیبانی دوانگشتی و احراز مشکل مذکور، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام فرمایید. بدیهی است در این مدت محصول نباید مورد استفاده قرار گرفته باشد.
✏ خسارت در هنگام حمل و نقل
فروگاه دوانگشتی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دوانگشتی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی دوانگشتی ارسال شود.
✏ سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری دوانگشتی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. این قیمت ها با توجه به تولید کننده بودن دوانگشتی، مناسب ترین حالت را دارد.
✏ ساعت پاسخگویی
شما جهت پیگیری سفارشات، انتقاد، پیشنهادات و ارائه نظرات ارزشمند خود می توانید از ساعت 13 الی 22 هر روز ( غیر از روزهای تعطیل ) با شماره های اعلامی در سایت تماس برقرار نمایید.
✏ نحوه پرداخت وجه
فروشگاه اینترنتی دوانگشتی، به منظور حفظ امنیت کاربران خود، اقدام به تهیه درگاه پرداخت امن زرین پال نموده است. در آینده درگاه های پرداخت مستقیم بانکی نیز به دوانگشتی اضافه خواهند شد و در همین نوشتار به اطلاع کاربران عزیز دوانگشتی خواهد رسید.
✏ نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان
در صرت وجود هرگونه شکایت و اعتراض، شما می توانید به طور مستقیم با فروشندگان دوانگشتی در تماس باشید و مستندات خود را برای آن ها ارسال نمایید.
شماره تماس جهت ثبت شکایات: 09374828606
ایمیل جهت ثبت شکایات: info@doangoshti.ir